تور لحظه آخری کربلا

تور لحظه آخری کربلا
فهرست مطلب

تور کربلا به دو شکل زمینی و هوایی برگذار میشود؛ قیمت تور کربلا اصولا به هتل، قیمت بلیط هواپیما و قیمت بلیط اتوبوس بستگی دارد. و قیمت آنها بخاطر تنوع بالای هتل ها و هواپیماها  یکسان نیست. در برخی از مواقع هم تور های کربلا به تکمیل ظرفیت خود تا روز حرکت نمیرسند و همین امر باعث میشود تا شرکت های برگذار کننده تور کربلا برای کامل کردن ظرفیت خود، همان کیفیت را با قیمتی پایین تر یا به قوا معروف تخفیف خورده اعلام کنند  تا در روز تعیین شده به قولشان عمل کرده و با تکمیل ظرفیت تور کربلا کاروان را راهی کنند که در اصطللاح به این دسته از تورهای کربلا، تور لحظه آخری میگویند؛ تور لحظه آخری کربلا در اجرای برنامه سفری هیچ فرقی با تور معمولی کربلا ندارد.

شرایط تور لحظه آخری کربلا

همانطور که پیش تر گفتیم، هیچ تغییری در برنامه  تور های لحظه آخری کربلا صورت نمیگیرد؛ پس میتوان گفت که هتل ها همان هتل انتخاب شده در تور معمولی کربلا هستند. حال اگر بحث مبلغ برایتان مطرح هست و به فکر سفری ارزان به سمت کربلا هستید، بهتر است روزانه سایت ما یا هر وبسایتی را که میخواهید از آن خرید کنید مورد  بررسی قرار دهید و از قیمت لحظه به لحظه تور ها با خبر باشید تا در صورت امکان از خریدن یک تور لحظه آخری کربلا نهایت بهره را ببرید.

تور لحظه آخری

بهترین زمان خرید تور های لحظه آخری کربلا

هر زمانی که این دسته از تور ها در دسترستان باشد بهترین زمان برای رزرو و خرید آن است؛ البته در نظر داشته باشید که این اتفاق به شکل روزانه نمی افتد و امکان دارد با گذشت چند ماه خبری از تور لحظه آخری نباشد ، اما نگران نباشید ، چرا که نهایت زمان منتظر ماندن شما یک ماه است.

برنامه حرکت تور های کربلا

سفر به کربلا با تور های زیارتی قطعا از قبل با برنامه ریزی هایی همراه میباشد که زائران و همراهان عزیز بتوانند از تجربه ای کامل برای زیارت کربلا برخوردار شوند ؛ که مثل دیگر موارد هیچ یک از شرایط تورهای معمولی کربلا ( karbala ) با تور های لحظه آخری کربلا فرقی ندارد و مثل تور های عادی از شهر نجف زیارت به عمل میاورید سپس با ترانسفر به کربلا میرسید ، از زیارت آقا امام حسین(ع) محصور میشوید و هنگام برگشت به سامرا و کاظمین نیز برای زیارت و بازدید خواهید رفت.

بهترین زمان اخذ تور لحظه آخری کربلا

اختلاف تور لحظه آخری کربلا با تور عادی

اما تنها اختلاف پدید آمده میان این دو به شرح زیر میباشد:

در تور لحظه آخری کربلا شما نهایتا یک روز تا شروع حرکت زمان دارید و باید به سرعت وسایل مورد نیازتان را برای رهسپاری به سمت سالار شهیدان حسین(ع) آماه کرده و به کاروان خود برسید ؛ علت اصلی تخفیف و کاهش قیمت این دسته از تور های زیارتی نیز همین است.

ارزان ترین تور لحظه آخری کربلا را چطور بخریم؟

برای بهره مند شدن از پایین ترین قیمت ممکن در تور لحظه اخری کربلا شما میتوانید تور های کربلا که در برنامه خود از هتل های درجه یک استفاده کرده اند را انتخاب کنید و همین امر سبب کاهش قیمت و هزینه سفرتان تا حد چشمگیری میشود.