هتل برج الاماره

/5

امکانات هتل / اقامتگاه

آسانسور | رستوران | اینترنت رایگان | صندوق امانات
تور زمینی کربلا درجه الف⭐⭐
مبداء:تهران
مقصد:کربلا
مدت اقامت : 2 شب اول نجف 4 شب کربلا
حرکت :8 اسفند 1402
برگشت:14 اسفند 1402

7.800 تومان

تور زمینی کربلادرجه ب ⭐ 1402/10/24
مبداء:تهران
مقصد:کربلا
مدت اقامت : 2 شب اول نجف 3 شب کربلا
حرکت :اکتبر 24, 1402

5.600 تومان

تور زمینی کربلا درجه ب ⭐ 1402/10/23
مبداء:تهران
مقصد:کربلا
مدت اقامت : 2 شب اول نجف 4 شب کربلا
حرکت :اکتبر 23, 1402

6.200 تومان

تور زمینی کربلادرجه الف⭐⭐1402/10/22
مبداء:تهران
مقصد:کربلا
مدت اقامت : 2شب اول نجف 4 شب بعد کربلا
حرکت :اکتبر 22, 1402

7.200 تومان

تور زمینی کربلا درجه ب⭐1402/10/20
مبداء:تهران
مقصد:کربلا
مدت اقامت : 2 شب اول نجف 3 شب کربلا
حرکت :اکتبر 20, 1402

5.600 تومان

هتل برج الاماره یکی از هتل‌های مشهور و مدرن در میان اقامتگاه های شهر کربلا واقع در کشور عراق است. این هتل در مکانی مناسب و نزدیک به حرم امام حسین (ع) و حرم عباس بن علی واقع شده است. هتل برج الاماره کربلا امکانات و خدمات متنوعی برای مسافران خود فراهم می‌کند از جمله این امکانات میتوان به:

  • رستوران
  • سالن کنفرانس
  • استخر
  • سونا و جکوزی
  • اینترنت بی‌سیم و پارکینگ
  • اتاق‌های راحت و مجهز

 این هتل از نظر طراحی خارجی و دکوراسیون داخلی نیز بسیار زیبا و مدرنیزه شده است، همچنان در این راستا تلاش می‌کند تا اقامتی راحت و لذت‌بخش را به میهمانان خود هدیه دهد.

هتل برج الاماره کربلا با توجه به موقعیت مرکزی‌اش، امکان دسترسی آسان به جاذبه‌های تاریخی و مذهبی شهر کربلا را برای مسافران و زائران عزیز فراهم میکند. مسافران می‌توانند به راحتی به حرم امام حسین (ع) و حرم حضرت ابوالفضل به پاهای پیاده بروند و در روزهای اربعین و عاشورا قطعا بسیار کارآمد خواهد بود چرا که سبب میشود تا افراد از لحظاتی ارام و معنوی در این صحن مقدس بهره‌مند شوند.

رستوران هتل برج الاماره کربلا با ارائه غذاهای متنوع و خوشمزه شما را از امحتان کردن طعمهای محلی و بین‌المللی برخوردار میکند.

به طور کلی، هتل برج الاماره کربلا با موقعیت مکانی ایده‌آل، خدمات با کیفیت و امکانات رفاهی مناسب، یک گزینه عالی برای اقامت در شهر کربلا است.

با توجه به امکانات رفاهی متنوعی که هتل برج الاماره کربلا ارائه می‌دهد، اقامت در این هتل تجربه‌ای خاص و لذت‌بخش خواهد بود.

 اتاق هتل الاماره کربلا

امکانات هتل الاماره کربلا

هتل برج الاماره کربلا امکانات متنوعی را برای میهمانان خود فراهم می‌کند. در ادامه، به برخی از امکانات این هتل اشاره می‌کنم:

 1 اتاق‌های راحت و مجهز: هتل برج الاماره کربلا انواع اتاق‌های مدرن و لاکچری را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. اتاق‌های هتل برج الاماره کربلا با تجهیزات رفاهی مانند تلویزیون، تهویه مطبوع، سیستم صوتی، سرویس اینترنت بی‌سیم پر سرعت مجهز شده‌اند.

2 رستوران: رستوران هتل برج الاماره کربلا با بهره گیری از برترین سرآشپز ها میتواند اقامت بسیار خوشی را برای شما به ارمغان آورد چرا که در منوی غذا های خود هم بخش غذاهای ایرانی وجود دارد و هم فرهنگی، که با هر سبک و سلیقه ای همخوانی دارد.

3 سالن کنفرانس: هتل برج الاماره کربلا دارای سالن کنفرانسی بزرگ و جامع است که در آن میهمانان می‌توانند جلسات و همایش‌های تجاری و کاری خود را برگزار کنند.

4 استخر، سونا و جکوزی: علارغم تصور ها، این هل دارای استخر و جکوزی بوده، تا مسافران بتوانند در کنار زیارت از حرم ائمه، سفری پر خاطره برای خود بسازند.

5 اینترنت بی‌سیم: هتل برج الاماره کربلا ارائه دهنده اینترنت بی‌سیم رایگان و پر سرعت به میهمانان است، که این امکان را برای آن‌ها فراهم می‌کند تا به راحتی در ارتباط با دیگران باشند و از خدمات آنلاین بهره‌مند شوند.

6 پارکینگ: هتل برج الاماره دارای یک پارکینگ اختصاصی بزرگ میباشد . این پاکینگ اختصاصی به شکل 24 ساعته مشغول ارائه سرویس به تمامی زائران میباشد تا با خیالی راحت ماشین خود را پارک کنند و به ادامه سفر خود بپردازند.

7 پذیرش 24 ساعته: بدین معنا است که شما در هر ساعت از شبانه روز که به هتل برج الاماره کربلا مراجعه کنید پذیرش خواهید شد و نگران محلی امن برای اقامت نخواهید بود.

سرویس 24 ساعته اتاق های هتل الاماره کربلا

فاصله هتل برج الاماره کربلا تا حرم امام حسین(ع) چقدر است؟

فاصله تا حرم: فاصله هتل برج الاماره کربلا تا محوطه صحن حرم برای زیارت امام حسین(ع) تقریبا یک ربع پیاده روی میباشد که کار بسیاری از زائران و مسافران عزیز برای دسترسی به این مکان زیارتی را راحت کرده است.

اگر به دنبال زیارت شهر کربلا هستید و میخواهید سفری مذهبی و گردشگری داشته باشید، چه در روز عاشورا چه در روز اربعین و یا هر کدام از ایام خاص دیگر در طول سال هستید، بهتر است یک تور زیارتی مسافرتی رزرو کنید تا در کنار زیارت، به بازدید از مناطق  تاریخی شهر کربلا و مراکز تفریحی آن هم بپردازید.

پیشنهاد ما به شما بررسی تور های هوایی کربلا است، چرا که در کمترین زمان شما را به مقصد میرسانند و میتوانید به راحتی، در سریعترین حالت ممکن از زیارت حرم ائمه شیعیان بهره مند شوید.

هتل برج الاماره کربلا از سال 2011  شروع به فعالیت کرده و تا کنون توانسته بسیاری از زائران و مسافران را به سمت خود جذب کند و اقامت دلنشینی در این شهر به افراد ارائه کند.

خدمه هتل برج الاماره به 4 زبان رسمی دنیا مسلط هستند که یکی از این زبان ها زبان زیبای فارسی میباشد و همین امر موجب راحت تر شدن اقامت افراد در شهر کربلا(karbala city) میشود.

تورگردشگری نیکان گشت
ثبت در خواست آنلاین