هتل الهنون

هتل الهنون کربلا
4/5

امکانات هتل / اقامتگاه

تلویزیون | آسانسور | ترانسفر | اینترنت رایگان | صندوق امانات | مینی بار | خشکشویی
تور زمینی کربلا درجه الف⭐⭐
مبداء:تهران
مقصد:کربلا
مدت اقامت : 2 شب اول نجف 4 شب کربلا
حرکت :8 اسفند 1402
برگشت:14 اسفند 1402

7.800 تومان

تور زمینی کربلادرجه ب ⭐ 1402/10/24
مبداء:تهران
مقصد:کربلا
مدت اقامت : 2 شب اول نجف 3 شب کربلا
حرکت :اکتبر 24, 1402

5.600 تومان

تور زمینی کربلا درجه ب ⭐ 1402/10/23
مبداء:تهران
مقصد:کربلا
مدت اقامت : 2 شب اول نجف 4 شب کربلا
حرکت :اکتبر 23, 1402

6.200 تومان

تور زمینی کربلادرجه الف⭐⭐1402/10/22
مبداء:تهران
مقصد:کربلا
مدت اقامت : 2شب اول نجف 4 شب بعد کربلا
حرکت :اکتبر 22, 1402

7.200 تومان

تور زمینی کربلا درجه ب⭐1402/10/20
مبداء:تهران
مقصد:کربلا
مدت اقامت : 2 شب اول نجف 3 شب کربلا
حرکت :اکتبر 20, 1402

5.600 تومان

هتل الهنون یک هتل 3 ستاره و بسیار مقرون به صرفه و ارزان در مرکز شهر است و جز بهترین اقامتگاه های کربلا میباشد که به حرم امام حسین (ع) و حرم عباس بن علی نزدیک میباشد. این هتل دارای 100 اتاق و سوئیت در چیزی حدود 10 طبقه بنا شده است و برای زائران و مسافران راهی شده به سمت این شهر اقامتگاهی با کیفیت و مناسب میباشد.

زیارت امام حسین(ع) دیگر با محل اقامت شما در شهر زیارتی کربلا فاصله زیادی نداشته، و طاقت فرسا نخواهد بود.

 پذیرش این هل به شکل 24 ساعته میباشد و باعث شده تا هر شخصی در هر ساعتی از شبانه روز برای گرفتن اقامت در این هتل بتواند اقدامات لازم را انجام دهد. در سیاری از تور های گردشگری و مذهبی که به مقصد کربلا صورت میگیرد، هتل الهنون یکی از بهترین گزینه ها برای قرار گرفتن در برنامه تور ها است.

از دلایل برتری این هتل نسبت به سایر هتل های هم رده خود امکانات بینظیر و درجه یک ارائه شده در این هتل است. برای مثال تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم رایگان، که از معیار های مهم افراد در انتخاب یک اقامتگاه مناسب هستند، در ادامه امکانات بیشتری را برایتان معرفی میکنیم. هتل الهنون همچنین دارای یک رستوران، یک کافی شاپ و یک مرکز تجاری است.

هتل الهنون به دلیل موقعیت مکانی عالی و خدمات عالی خود یکی از محبوب ترین هتل های کربلا است. این هتل فاصله کمی با حرم عباس بن علی دارد و دسترسی آسانی به بازارها و سایر جاذبه های شهری را در اختیار مسافران قرار میدهد. کارکنان هتل الهنون بسیار خوش برخورد و محترم هستند و همیشه آماده کمک رسانی به مهمانان میباشند، نکته حائز اهمیت تسلط تمامی کارکنان هتل الهنون به زبان ما ایرانیان میباشد کهبرای بسیاری از زائران راحتی بسیاری را به ارمغان میاورد.

هتل الهنون

امکانات و خدمات هتل الهنون کربلا

منظور از امکانات در حقیقت چیزهای فیزیکی است که در اختیار افراد قرار میگیرد تا از نظر محیطی در فضایی کاملا دلنشین و بی دغدغه به سر کنند، و منظور از خدمات چیزهایی است که افراد به شما ارائه میدهند، در هر دو حالت هتل الهنون کربلا رتبه خوب و بالایی را به خود اختصاص داده است.

خدمات بینظیر، پرسنل و کارکنان حرفه ای و کاربلد، در کنار تمامی این موارد امکانات معرکه را هم برای شما زائران و مسافران عزیز در نظر گرفته اند، برای مثال چند مور از این موارد را برای شما در متن زیر گنجاده ایم:

  1. اتاق های و سوئیت های مجهز و تمیز
  2. موقعیت مکانی عالی در نزدیکی حرم امام حسین(ع) (Imam Hussain Holy Shrine)
  3. رستوران با غذاهای خوشمزه
  4. کافی شاپ با انواع نوشیدنی ها
  5. مرکز تجاری با امکاناتی مانند فکس و پرینتر
  6. روم سرویس 24 ساعته
  7. بهترین خدمات حمل و نقل فرودگاه
  8. خدمات گردشگری

از نظر اقتصادی هتل الهنون گزینه کاملا مناسبی میباشد برای افرادی که بخواهند هزینه های سفر خودشان را کاهش بدهند، چرا که این هتل در دسته هتل های سه ستاره محسوب میشود، اما امکاناتی که به شما ارائه میدهد با هتل های لوکس و لاکچری تفاوتی ندارد.

ما همواره تلاش کرده ایم تا با ارائه بهترین خدمات به همسفران و زائران عزیزکشورمان که لایق بهترین ها هستند، یک تور اقتصادی و با کیفیت را بسازیم، بنابراین بهره گیری از امکانات کامل وخوب با قیمتی مناسب برای اقامت شما در شهر کربلا از اصول کاری ما میباشد که هتل الهنون آن را برای ما حل کرده است.

هتل الهنون

سوالات متداول

هزینه هرشب اقامت در هتل الهنون کربلا چقدر است؟

هزینه اقامت هر شب در این هتل بین 30 تا 100 دلار میباشد که متفاوت خواهد بود.

فاصله هتل الهنون تا حرم امام حسین(ع) چقدر است؟

فاصله این هتل تا حرم امام حسین (ع) تقریبا یک ربع پیاده روی مستقیم میباشد که این امکان را برای زائران فراهم میکند تا در هر ساعت از شبانه روز توان زیارت از حرم هر دو بزرگوار دین اسلام را داشته باشند.

آیا ستاره های هتل ها واقعیست؟

بله سازمان استاندارد جهانی برای تعیین تعداد ستاره های یک هتل، آن را از فیلتر های بسیاری عبور میدهد تا به شکل دقیقی بتواند برای آن از 2 تا 5 ستاره را تعیین کند. (عموما این ستاره ها بر اساس خدمات ارائه شده داده میشود، نه بر اساس دیزاین و زیبایی).

تورگردشگری نیکان گشت
ثبت در خواست آنلاین