تور vip کربلا اربعین 1403

تور vip کربلا در اربعین 1402
فهرست مطلب

تور vip کربلا از طریق مسیر های هوایی و زمینی امکان برگزاری را دارند و در تمامی ایام خاص مثل اربعین و عاشورا برگزار میشود. تور کربلا vip شامل دو دسته است در ایام سوگواری ماه محرم بیشترین درخواست ها را نسبت به روز های عادی دارد و میتوان به جرات گفت که این دسته از تور های گردشگری و مذهبی در این ماه از پر فروش ترین تور ها در طول سال است.

باید اشاره کرد که تور vip کربلا در اربعین 1403 بسیار پر بازده تر از سالهای گذشته است و کیفیت سفر ها افزایش چشمگیری به خود دیده اند، زیرا هر سال که میگذرد مجریان برگزاری تور های مذهبی و گردشگری، خود را به بالاترین درجه کیفیت سفر هایشان میرسانند.

حتما تا به حال دیده اید که چه جمعیت بزرگی به سمت کربلا در روز اربعین حرکت میکند و خود را به این مقصد میرساند.

با این حجم از جمعیت، قطعا برای بسیاری از افراد سخت و طاقت فرسا خواهد بود که خود را در لا به لای جمعیت پیاده ببینند و بسیاری هم به دلیل توان جسمی کم و یا بیماری های پیش زمینه ای توان پیاده روی طولانی مدت را ندارند، به همین خاطر بدنبال راهی هستند تا بتوانند سریع تر و با دردسر کمتری خود را به زیارت حضرت عشق برسانند و این انتخاب مسیری ندارد جز سفر هوایی یا زمینی به شهر کربلا که کاملا انتخاب های مناسبی برای تمامی افراد است.

با افتخار میتوانیم بگوییم که شما را به همراه کادری مجرب و حرفه ای در یک تور کامل چند روزه کربلا همراهی میکنیم تا در ایام پر ازدحام هم بتوانید از زیارت این شهر بهره مند بشوید.

تور زمینی کربلا ویژه اربعین 1402

تور vip کربلا زمینی در اربعین1403

یکی از راه های سفر به کربلا انتخاب تور مذهبی و گردشگری به سمت این شهر است. تور زمینی کربلا درست از همین گزینه هایی است که پیش روی شما قرار دارد. با نزدیک شدن به ایام ماه محرم و بیشتر شدن درخواست ها برای رزرو تور vip کربلا، بهتر است که شما قبل از فرا رسیدن روز های خاص مثل عید نوروز، عید قربان، عید غدیر و اربعین برای خرید یا رزرو تور کربلا زمینی اقدام کنید.

تور زمینی کربلا در اربعین 1403 نزدیکترین روز پرشور است که در حال رسیدن از راه میباشد، فرصت انچنانی ندارید و میتوانید از همین امروز برای خرید این تور ویژه اقدامات لازم را انجام دهید تا سعادت زیارت نسیب شما شود.

برنامه حرکت تور vip کربلا زمینی در اربعین امسال: تورهای زمینی به کربلا از طریق اتوبوس یا قطار برگزار می‌شوند که ابتدا تا پایانه های مرزی ایران و عراق شما را همراهی میکنند، سپس توسط یک ترانسفر زمینی دیگر به سمت شهر نجف حرکت میکنید و تا دو سه روز، بسته به تعداد روزهای تور vip کربلا شما در شهر نجف اقامت خواهید داشت. سپس به مقصد کربلا شهر نجف را ترک میکنید تا به هدف نهایی و اصلی تمام زائران شیعه در روز اربعین برسید.

در تور زمینی به سمت کربلا، هتل ها یا مجتمع‌های اقامتی در نزدیکی حرم مطهر امام حسین (ع) هنگام اقامت در شهر کربلا یا حرم مطهر امام علی (ع) در نجف برای زائران رزرو می‌شود تا اقامتی بسیار دلنشین در کنار زیارتی پر معنا را تجربه کنید و در نهایت کار به سمت کاظمین و سامرا حرکت میکنید تا هنگام بازگشت به خاک کشورمان ایران از زیارت این دو شهر هم بهره کافی را ببرید.

مزیت ها و امکانات تور vip کربلا زمینی در اربعین 1403

تور های زمینی کربلا چه در اربعین برگزار شود چه در روزهای عادی، از نظر قیمتی به صرفه تر از تور هوایی کربلا میباشد، اما نیکان گشت برای شما همراهان عزیز برنامه های بسیاری را در نظر گرفته است مثل:

  • اقامت در بهترین هتل های کربلا و نجف
  • غذاهای با کیفیت
  • کادری حرفه ای و خوش اخلاق
  • ترانسفر با بهترین اتوبوس
  • زیارت تمامی احرام در شهر نجف و کربلا
  • همراهی با اجرا کنندگان مراسمات مذهبی
  • زیارت حرم امام حسین(ع) و عباس بن علی

که به شکل کلی برای زائران عزیز سفری بی نقص را میسازد و در دفترچه سفر های افراد رتبه برتری پیدا میکند.

تور اختصاصی کربلا هوایی(VIP) در اربعین امسال

تور هوایی vip کربلا در اربعین امسال

خب ممکن است شما طرفدار مسیر های زمینی و جاده ای نباشید، بنابر این میتوان گفت که یک راه بیشتر پیش روی شم قرار نخواهد گرفت و این راه سفر هوایی به کربلا است. سفر هوایی کربلا هم میتواند توسط خود اشخاص هماهنگ و اجرا شود که متاسفانه دردسر های بسیاری را در پیش دارد، هم میتواند توسط مجریان برگزار کننده تور های زیارتی صیاحتی اجرا شود که کار را برای افراد بسیار ساده تر میکند اما با همان قیمت که افراد حین سفر انفرادی پرداخت میکنند.

تور هوایی در اربعین امسال برای زائران و عاشقان حسینی یک شور و حال دیگری دارد، چرا که میتوانند در سریعترین زمان ممکن به زیارت کربلا و حرم امام حسین برسند و با قرار گرفتن بر روی سطح حرم امام حسین علیه السلام و رفع حس دلتنگی خود ، به اوج شور و عشق حسینی خود میرسند.

یک خبر خوش برای زائران این است که تور vip کربلا هوایی، آن هم در اربعین امسال(1403) از تمامی نقاط کشور اجرا میشود و ساکنین تک تک استان ها میتوانند برای رزرو و استفاده از این تور بی نظیر بهره کافی را ببرند.

مزیت ها و امکانات تور هوایی vip کربلا

مزیت های بسیاری را میتوانیم در تور هوایی کربلا برای شما همراهان و عزیزان معرفی کنیم تا ببینید دسترسی ها و راحتی شما زائران گرامی چقدر برای مجموعه ما اهمیت دارد، بنابراین لیست کوچکی از مزیت های استفاده تور هوایی کربلا برای شما در نظر گرفته ایم که به شکل زیر شرح میدهیم:

  • انتخاب هتل های چهار ستاره و پنج ستاره کربلا
  • مناسب برای افراد کم توان جسمی
  • راحتی مسافران در طول مسیر
  • سرویس دهی بینظیر خدمه در طول مسیر
  • پرسنل کاملا مجرب
  • سرو غذاهای با کیفیت در هتل و طول مسیر
  • انتخاب بهترین هواپیماها برای شما عزیزان

تمامی این مزیت ها تنها یک هدف را دنبال میکنند، آن هم سفری بی نقص و زیبا برای زیارت امام حسین(ع) و بازدید از شهر زیبای کربلا، تا زائران عزیز بتوانند یک سفر زیارتی بسیار پر خاطره را تجربه کنند.

تور vip کربلا با نیکان گشت

هر آنچه در مورد تور vip کربلا باید بدانید

آیا تور هوایی کربلا بیمه دارد؟

تمامی تور vip کربلا، زمینی و هوایی هردو شامل بیمه هستند و تمامی افراد از نوزاد تا افراد 72 ساله بیمه میشوند.

مزیت برگزاری تمامی تور های کربلا زیر نظر سازمان حج و زیارت چیست؟

هم امنیت تور کربلا تامین میشود، هم افراد بیمه خواهند شد قبل از حرکت، هم عوارض خروج از کشور دیگر به عهده مسافر نیست و مجری برگزار کننده مجبور به پرداخت آن است.

مدارک لازم برای ثبت نام تور vip کربلا در اربعین امسال چیست؟

تنها کافیست در کیف مدارک خود یک گذرنامه با اعتبار حداقل 6 ماهه و کارت واکسن کرونا(حداقل تزریق 2 دوز) داشته باشید، بقیه مدارک توسط نیکان گشت اخذ خواهد شد.

هزینه تور vip کربلا هوایی در اربعین 1403؟

هزینه تور هوایی کربلا در اربعین امسال به طبع بیشتر از روز های عادی خواهد بود و با توجه به تعداد روز های اقامت شما در شهر های نجف و کربلا در نظر گرفته میشود.

نیکان گشت یکی از مجریان برگزاری تور زمینی و هوایی کربلا است که با اجرای برترین تور های زیارتی و مسافرتی زیر نظر سازمان حج و زیارت فعالیت میکند و با دریافت مجوز از این سازمان، امنیت تور های برگزار شده توسط خود را ضمانت میکند، با بیش از یک دهه ارتباط با مشتریان به جرات میتوانیم بگوییم که بی رقیب در کسب رضایت مسافران و زائران میباشیم.