هتل راهب (نجف)

هتل راهب (نجف)
4/5

امکانات هتل / اقامتگاه

تور زمینی کربلا درجه الف⭐⭐
مبداء:تهران
مقصد:کربلا
مدت اقامت : 2 شب اول نجف 4 شب کربلا
حرکت :8 اسفند 1402
برگشت:14 اسفند 1402

7.800 تومان

تور زمینی کربلادرجه ب ⭐ 1402/10/24
مبداء:تهران
مقصد:کربلا
مدت اقامت : 2 شب اول نجف 3 شب کربلا
حرکت :اکتبر 24, 1402

5.600 تومان

تور زمینی کربلا درجه ب ⭐ 1402/10/23
مبداء:تهران
مقصد:کربلا
مدت اقامت : 2 شب اول نجف 4 شب کربلا
حرکت :اکتبر 23, 1402

6.200 تومان

تور زمینی کربلادرجه الف⭐⭐1402/10/22
مبداء:تهران
مقصد:کربلا
مدت اقامت : 2شب اول نجف 4 شب بعد کربلا
حرکت :اکتبر 22, 1402

7.200 تومان

تور زمینی کربلا درجه ب⭐1402/10/20
مبداء:تهران
مقصد:کربلا
مدت اقامت : 2 شب اول نجف 3 شب کربلا
حرکت :اکتبر 20, 1402

5.600 تومان

هتل راهب نجف یکی از هتل های برتر در شهر نجف در کشور عراق میباشد که در نزدیکی حرم حضرت فاطمه و امام علی (ع)  مهمترین مکان های زیارتی نجف قرار گرفته  است.

این هتل دارای 4 ستاره است و از دسته هتل های 4 ستاره در این شهر میباشد، همچنین قدمت این هتل به چیزی حدود 40 سال میرسد، بنابراین از اقامتگاه های قدیمی به شمار میرود.  تقریبا میتوان گفت که هتل راهب نجف در زمینه ارائه خدمات رفاهی و امکانات تفریحی در سطح هتل های پنج ستاره قرار گرفته است، تنها تفاوت آن با هتل های پنج ستاره پذیرش 18 ساعته بجای شبانه روزی میباشد.

شهر نجف یکی از محبوب ترین شهر ها در سطح کشور عراق میباشد و میتوان به جرات گفت که در میان شهر های مسلمان در سطح جهانی جزء پر بازدید ترین شهر ها محسوب میشود.

حال با این تفاسیر میتواند شهری پر از زائر باشد و به شکل کلی همین عامل میتواند به یک قطب زیارتی برای مسلمانان شیعه قرار بگیرد.

مکان های زیارتی شهر نجف بعد از کربلا در دسته مهمترین ها میان شهر های مقدس به شمار میرود، چرا که این شهر مدفن دو تن از بزرگترین و تاثیرگذار ترین شخصیت های اسلام را در خود قرار داده است.

این دوبزرگوار حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (ص) هستند که تمامی ما ایرانیان ارادت خالصانه و خاصی نسبت به آنها داریم، به همین علت سالانه تعداد کثیری از افراد از مبدا کشور عزیزمان ایران به سمت کربلا و نجف سفر میکنند.

هتل راهب نجف آماده خدمت رسانی به تمامی زائران عزیزی است که به سمت خاک نینوا در حرکت هستند.

اتاق دو نفره تخت دوبل

خدمات و امکانات رفاهی هتل راهب شهر نجف

تصور بیشتر افراد بر این است که شهر های زیارتی عراق نمیتوانند در زمینه صنعت و رفاه پیشرفت خاصی داشته باشند، اما کاملا موضوع بر عکس این موضوع است، با توجه به مسائل بیان شده میتوان گفت که شهر کربلا و نجف نمونه بارز و بزرگیاز این دسته شهر ها هستند، که هم زیارتی و هم گردشگری محسوب میشوند.

هتل راهب نجف در مرکز این شهر بزرگ در دل خاک عراق قرار گرفته است، این هتل 4 ستاره امکانات خوب و قابل توجهی را به مسافران و زائران ارائه میدهد.

برای آشنایی بیشتر شما عزیزان به امکانات رفاهی هتل راهب نجف موارد زیر را جمع آوری کرده ایم:

  • فاصله ی کوتاه تا حرم امام علی (ع)
  • اتاق های مدرن و مجهز
  • رستوران و کافی شاپ با غذاهای متنوع
  • مرکز تجاری
  • پذیرش 18 ساعته
  • پارکینگ رایگان

فاصله کم هتل راهب نجف با حرم حضرت علی (ع) به گونه ای است  که میتوان گفت تقریبا، با 4 دقیقه پیاده روی افراد خود را از هتل به این حرم میرسانند.

اتاق سه نفره تخت سینگل

سوالات متداول

هتل راهب نجف چند اتاق دارد؟

این هتل دارای 100 اتاق در اندازه های مختلف و چند تخته است. اتاق های هتل راهب نجف از دو نفره آغاز شده و تا 6 نفر هم میتواند بپذیرد.

هزینه هرشب اقامت در هتل راهب نجف چقدر است؟

هزینه اقامت هرشب در این هت بین 55 تا 95 دلار میباشد که برای یک هتل با این امکانات و این لوکیشن بسیار مناسب میباشد. هتل راهب نجف با محیطی باز و بزرگ دسترسی شما به تمامی امکانات مورد نیاز را باز میکند.

نزدیک ترین هتل به حرم امام علی علیه السلام کدام است؟

در حقیقت شما میتوانید از پنجره سوییت های هتل راهب نجف، حرم امام علی(ع) را ببینید، بنابراین جزء نزدیکترین هتل ها به سمت حرم امام علی میباشد.

تفاوت هتل 4 ستاره با هتل 5 ستاره چیست؟

شاید باورش برای شما هم سخت باشد اما اختلاف بزرگی میان هتل های 4 ستاره و 5 ستاره نیست، تنها اختلاف آنها با یکدیگر ساعت پذیرش حضوری میباشد. در هتل های 5 ستاره پذیرش حضوری شبانه روزی انجام میگیرد و در هتل های 4 ستاره به شکل 18 ساعته انجام میشود.

تورگردشگری نیکان گشت
ثبت در خواست آنلاین